زمان آن رسیده است  که ما نگاه سالانه ی سئو را در سال 2019  که برای متخصصان سئو مهم است را بررسی کنیم .

کدام استراتژی ها و تاکتیک های سئو کار خواهند کرد و اینکه چگونه می توان در SERPs (صفحه نتایج موتور های جستجو) رتبه خوبی بدست آورد و درآمد کسب و کار ها را افزایش داد؟

           مخاطبان و کاربر هدف خود را درک کنید!

آیا مخاطبان شما متن ، تصاویر یا ویدئو را ترجیح می دهند ؟

دانستن این موضوع در سال 2019  مهمتر از همیشه  خواهد بود.

شما باید بدانید که افراد زمانیکه یک کلمه یا عبارت را جستجو می کنند چه چیزی انتظار دارند پیدا کنند و شما باید به آنها با ساده ترین راه ممکن پاسخ دهید.

منافع، سلیقه ها و ترجیحات مخاطبان شما می تواند سریعتر از آنچه که فکر می کنید تغییر کند. حتی اگر محتوای وب سایت شما کامل نوشته شده و بهینه شده باشد، اگر برای مخاطبان اشتباه انجام شده باشد، کسب و کار شما رشد نخواهد کرد.

اگر سایت شما باعث افزایش مخاطبان شما شود، گوگل به شما پاداش خواهد داد و بازدید کننده های شما روی شما سرمایه گذاری می کنند.

این امر خیلی مهم است، زیرا رتبه بندی در طی سال های  گذشته نوسان یافته است تا به جستجوی معنایی کاربر کمک کند.

برای متخصصان سئو و محتوا، وجود کلمات کلیدی که هدف کاربران هستند در محتوایی که ایجاد می کنند ،اهمیت بیشتری دارد.

 برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.


طراحی و پشتیبانی سایت پویادیتا مخاطبان ,سایت ,برای متخصصان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نرم افزار های کاربردی موبایل دانلود جدید ترین بازی ها ترینر و اپدیت ها اموزش اینستاگرام دختران رزبلاگ طب کار پازند تهرانسر